Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bazanocl/domains/baza-noclegi.pl/public_html/index.php on line 46

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bazanocl/domains/baza-noclegi.pl/public_html/index.php on line 58
Pod Modrzewiami Zakopane noclegi pokoje Zakopane Kwatery Prywatne Apartamenty Zakopane
Login:

• Pod Modrzewiami

• Region Noclegi Zakopane
  • Adres ZNAJDŹ INNY OBIEKT PO LEWEJ STRONIE W MENU
  • Dane Teleadresowe ZNAJDŹ INNY OBIEKT PO LEWEJ STRONIE W MENU Rozpocznij rozmowę słowami: Dzwonię z portalu www.baza-noclegi.pl, co pozwoli na uzyskanie zniżki dla gości.
  • Typ obiektu
  • Na terenie obiektu Udogodnienia dla dzieciWyżywienieZwierzęta są akceptowanePokoje rodzinneSala konferencyjnaPokoje dla niepalących
  • W pokojach BalkonPrysznicŻelazkoRadioTVCzajnikInternetŁazienka
  • Cena (1 nocleg) 35 zł - 60zł

O obiekcie

Pod Modrzewiami Zakopane

Zapraszamy do Zakopanego, gdzie w atrakcyjnych cenach oferujemy Państwu pobyt w komfortowo urządzonych pokojach,  pyszne śniadanka. W cenę wliczone są dwa parkingi przed i za budynkiem, dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego obiektu oraz opłata klimatyczna.

REKOMENDUJEMY ZNALEZIENIE INNEGO OBIEKTU NOCLEGOWEGO Z ZAKOPANEGO O PODOBNYCH PARAMETRACH. KLIKNIJ TUTAJ I ZOBACZ OFERTY

Ponadto oferujemy Państwu darmową rabatową Kartę Tatrzańską na liczne lokalne atrakcje.

Kompleks wypoczynkowy Pod Modrzewiami serdecznie zaprasza w góralskie strony. Pragniemy stworzyć przyjemny i spokojny wypoczynek a więc zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Obiekt nasz znajduje się w najstarszej dzielnicy Zakopanego - Olczy.

Dla naszych gości mamy do dyspozycji pokoje 2, 3, 4, 5 i 6 osobowe z łazienkami, wyposażone w TV oraz internet WI-FI. Część pokoi posiada balkon z widokiem na Nosal, Tatry Wyskie, Kasprowy Wierch i Giewont.

W budynku do dyspozycji gości: jadalnia, sala kominkowa, siłownia, fotel do masażu, stół do ping-ponga, dart(rzutki), bilard, piłkarzyki. Na zewnątrz huśtawki, mini zjeżdżalnia oraz grill.
Przed domem parking niestrzeżony, bezpłatny.
Na miejscu istnieje możliwość korzystania z posiłków - kuchni domowej i regionalnej.

Przyjmujemy wycieczki szkolne, wycieczki zakładowe, białe i zielone szkoły, oraz grupy konferencyjne.

Organizujemy również imprezy towarzyszące takie jak:

- Pieczenie barana
- Pieczenie prosiaka
- Zabawy taneczne przy profesjonalnej kapeli góralskiej
- Przejażdżki wozami lub dorożkami a w zimie kuligi zakończone ogniskiem i herbatą góralską.
Do imprez regionalnych gospodarze serwują stół góralski.
Możemy również zorganizować wycieczki z przewodnikiem, bilety na Kasprowy Wierch, spływ przełomem Dunajca, wycieczki na Słowacje.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Lokalizacja

Pod Modrzewiami Opinie

• Agata i Irek z Lubina 2014-08-21 20:20:03 IP: 89.70.***.*** Wspaniały ośrodek!. Z dala od zgiełku ulicznego, ale blisko do centrum. Rewelacyjna obsługa. Pyszne jedzenie. Profesjonalna organizacja wycieczek i dojazdów do atrakcji turystycznych na terenie Zakopanego, Podhala, a nawet Słowacji. To i świetna komunikacja miejska umożliwiły pozostawienie samochodu na parkingu. Szczerze polecam. 5
  • Katarzyna 2014-08-09 22:18:18 IP: 83.27.***.*** Mieszkaliśmy "Pod modrzewiami" w ramach czeku z Profiss. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Szczególnie chcemy pochwalić wyżywienie: domowe, przepyszne obiady, a smażony pstrąg - rewelacja! Śniadania w formie szwedzkiego stołu urozmaicone, bez ograniczeń, zresztą przy obiedzie też stale pytano, czy nie reflektujemy na dokładkę, ale porcje były tak duże ( waza zupy na dwie osoby), że nie korzystaliśmy z takiej możliwości. Cały czas, także poza posiłkami, dostęp do kawy i herbaty. Bardzo sympatycznie! 5
  • Eva 2014-07-16 15:42:15 IP: 213.172.***.*** Jechaliśmy pełni obaw na tydzień w maju 2014 r.na czek wczasowy Firmy Profiss.Zostaliśmy wspaniale przyjęci.Pani Beatka i cała obsługa przemiła, profesjonalna i życzliwa. Wspaniała, rodzinna atmosfera.Wyżywienie znakomite. Na pewno będziemy chcieli tu powrócić. Ewa i Wojtek z Warszawy 5
  • Anna i Grzegorz z Chojnic 2014-07-14 17:50:31 IP: 78.28.***.*** Pani Beatko: jeszcze raz serdeczne podziękowania za wspaniałą atmosferę, posiłki i obsługę. Ten ośrodek polecamy wszystkim którzy myślą o wypoczynku połączonym z aktywnym zwiedzaniem przepięknych okolic Zakopanego. Do zobaczenia za rok. 5
  • Króliczek 2014-07-11 22:37:24 IP: 95.49.***.*** Jechaliśmy pełni obaw na tydzień w maju 2014 r.na czek wczasowy Firmy Profiss.Zostaliśmy wspaniale przyjęci.Pani Beatka i cała obsługa przemiła, profesjonalna i życzliwa. Wspaniała, rodzinna atmosfera.Wyżywienie znakomite. Na pewno będziemy chcieli tu powrócić. Ewa i Wojtek z Warszawy 5
  • k.gałązka 2014-06-14 13:10:35 IP: 89.66.***.*** Posiadamy kupon rabatowy do w/w hotelu.3-mce temu zarezerwowaliśmy pokój i 2 razy dzwoniłem czy jest ok ..Było. Do wczoraj-okazało się że pokoju nie ma i nie będzie. Pani tłumaczy że nie zrobiliśmy przedpłaty i że zostawiła nr.konta na Poczcie głosowej (nie otrzymaliśmy wiadomości) 2dni przed wyjazdem szukamy kwatery w Zak. oczywiście po nowej wyższej cenie.Czujemy się oszukani. Kazimierz-- Gdańsk 14.06.2014. 1
  • Jola 2013-09-19 15:52:25 IP: 37.225.***.*** Obiekt super a szczególnie gażdzina SUPER111 Jola ze Szczecina z rodziną 5
  • Dorota, Darek, Dominika i Gabrysia z Legnicy 2013-08-21 08:37:06 IP: 145.237.***.*** Spędzone wakacje w pensjonacie "Pod Modrzewiami" to bajka dla dzieci i rodziców !!! Pyszne jedzenie, wspaniała atmosfera, Pani Beatka, jaki i obsługa Pań perfekcyjna. Gorące podziękowania dla wszystkich: Pani Beatki, szefowej kuchni, jak i Pań obsługujących pensjonat. 5
  • Paulina z rodzinką Szczecin 2013-08-04 16:21:42 IP: 89.69.***.*** Najfajniejsze wakacje!!!!!!!!! Atmosfera rewelacyjna,warunki fantastyczne można tak pisać i pisać.Pani Beatko pozdrowienie dla całej rodzinki.i oczywiście dla Liski.Całuski ze Szczecina. 5
  • Sylwia i Krzysztof ze Szczecina pok.5G 2013-07-03 13:28:32 IP: 83.11.***.*** Choc pogda nam nie dopisala to obsluga 1 klasa tak jak i jedzenie, a pani Beata poprostu brak slow zeby opisac swoja wdziecznosc. Wrucimy tam za rok 5

Twoja opinia

Pomóż innym użytkownikom podjąć decyzję o wyborze - napisz opinię, opisz swoje wrażenia.

Dbając o zachowanie wysokiego poziomu prezentowanych treści opinia pojawi się na stronie po potwierdzeniu przez obsługę serwisu internetowego. Ma to na celu zabezpieczenie przed pojawianiem się tekstów zawierających wulgarne określenia, spam, bądź niezwiązane z produktem.

Twoja ocena:
Twoja opinia:
Twój e-mail:
Twój adres e-mail jest niezbędny tylko do potwierdzenia Twojej opinii na temat obiektu
Podpis:
Potwierdzam, że znam i akceptuję treść Regulaminu
Przepisz kod z obrazka
captcha
Wszystkie pola są wymagane!